tirsdag 13. september 2016

Fra en venn til en annen.

Inspirert av andre scrappere (les: Ann Kristin Martinsen) har jeg prøvd meg på å dekorere en vin pose. De ser så utrolig lekre ut når andre lager de, og jeg tenkte dette var plankekjøring... det er jo en papirpose, og de er jeg veldig glad i! Men når papirposen blir laaaang med hang, da er den ikke like lett lengre ;) Kom i mål til slutt, resultatet ble slik:

Med fare for snikreklame for alkohol, det er posen vi skal se på altså! Den er pyntet med mønsterark fra Kort og Godt. De hvite bordene er stanset ut med Sizzix Thinlits Die - Lace, i hvit kartong fra Papircolor. Jeg har brukt et gammet motiv, og innrammet det med hvite krølleroser fra Kort og Godt.

Rosene er pyntet med glitterpaste i kobbertoner. Den brede blonden øverst på posen er fra Kort og Godt, og det samme er kakeservietten bak motivet.


 Den litte tagen nederst på posen er tatt ut av et klippeark fra Kort og Godt.

Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

3 kommentarer:

  1. Så vakker vinpose, så fint pynta. Det var en god ide. Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så vakker vinpose, så fint pynta. Det var en god ide. Klem Synnøve

    SvarSlett