onsdag 30. mars 2016

Konfirmasjonskort i Elvis-stil.

Vi er på full fart mot våren og dermed også på tur mot årets første konfirmasjoner. I år har jeg en tantegutt som er konfirmant, og det er jo så stor stas å lage kort til sine egene. Men jeg innser jo nå, at konfirmasjonskurven min en tom! Ikke ett kort igjen i fra ifjord!! Så da er det bare en ting å gjøre, og det er å starte produksjon. Årets første ble et guttekort :)

Her har jeg brukt mønsterark og motiv fra Kort og Godt, som jeg har rufset litt men ikke svertet. I stede har jeg laget markant juksesøm på alle lagene mine. Hvordan? Trinse + mikrofiberklut inder mønsterarket ;) Mykt underlag gjør at trinsen går litt dypere og nesten igjennom arket, og kantene bøyer seg naturlig.

Her ser dere bedre effekten av "juksesømmen" min. Bak bildet har jeg brukt washitape med filmstripeeffekt, samt noen splatter fra Papirdesigns.

Stempeltrykket "Kjære Konfirmant" er også et Papirdesign stempel. 
Dette kortet kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

1 kommentar: