torsdag 11. februar 2016

Februar-grublis hos Scrappelyst: Trekanter!

  Tid for ny grublis hos Scrappelyst, og i februar vil vi se TREKANTER!
Mens noen finner trekanter enkle å jobbe med, er de litt vanskeligere for andre. Jeg er en av de andre ;) Jeg stridde litt før jeg valgte mitt prosjekt, og valget ble tatt på bakgrunn av at jeg ville vise frem noen av de fine trinn-for-trinn linkene vi har inne på scrappelyst.

Jeg laget et kort etter DENNE tutorialen.Resultatet mitt ble slik:

Jeg har brukt mønsterark fra Marianne Design, stemplet er fra Kort&Godt og det er blomstene også. På bakgrunn har jeg brukt stencil og hvit akryl mousse fra Global Hobby og Kunst.



Har du lyst å være med på grublisen vår? Frist for å delta er 6. mars kl 20.00Reglene for deltakelse finner du her
 
Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar