tirsdag 26. januar 2016

Høyt Fokus - Skisse #13

Noen ganger er det morro å la seg utfordre av skisser, og Scrappelyst har et lite utvalg for den som liker slikt. Denne gangen lot jeg meg inspirere av Skisse #13, som viste seg å by på en utfordring:

 

Skal ikke skryte på meg å være flink til "fri tolkning" og selv om jeg ikke blir like fornøyd hver gang, er det noe med prosessen underveis... Og denne bydde på flere timers kos :D

Tre år gammel med ny sykkel, det er stort! Og må såklart foreviges i albumet! Her har jeg leket meg med Marabou Mixed Media Acryl Mousse i flere garger, sammen med stenciler. Jeg har brukt fargene Lavendel (på stjernene), Hvit og Lys grå (på ringene).

Bak bildet har jeg brukt hvit bølgepapp for en opphøyet effekt, samt restepapirer som er revet til. Har også kuttet stripene fra restepapirer og her kombinert fargene rosa, lilla og hvit. De hvite swirlene er stanset ut med en Sizzix thinlits dies - Graceful Fluorish.


Produktene jeg har brukt på denne LOen føres igjennom Global Hobby og Kunst, og deres forhandlerliste finner du HER. 

Elin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar