tirsdag 29. desember 2015

Juleposer som gaver.

Som dere sikkert har sett i bloggen min (og Scrappelyst sin) tidligere denne måneden, så har julepyntede poser fylt med div godsaker, blitt en stor slager. Jeg har laget mange av disse i år, fordi jeg syntes de var så koslige å kunne gi bort. Her kommer et lite "juleposeras" fra meg:

Pose #1 er pyntet med mønsterpapirer fra Papirdesign, motiv fra Studiolight og de koslige ordene under bildet er gnikkiser fra Staz. Jeg har brukt litt brun jute, julerøde halvperler og chipboardstjerner fra Wycinanka. De søte små stempeltrykkene er også fra Staz.

Pose #2 er dekorert med mønsterark fra Studioligt, barkstjerner fra Kort & Godt, halvperler fra Staz og lag på lag med kakeservietter fra bl.a Papirdesign.

Pose #3 er pyntet med mønsterark fra Papirdesign, motiv fra Studiolight, juletest fra Wycinanka og barkstjerner fra Kort & Godt. Jeg har leket meg med stencil og akryl mousse på bakgrunn, før jeg har lagt til litt bling. 

Pose #4 er dekorert med Studiolight mønsterark og motiv. Også her har jeg med juleklem og et reinsdyr fra Wycinanka, samt dugdråper fra Staz. Bark og hamp går igjen på alle mine poser.

Innholdet i disse posene er slik som på bildet her:

Produsenter som Studiolight og Staz føres av Global Hobby og Kunst.

Elin

2 kommentarer: