mandag 16. november 2015

Seinhøst - Bryllup.

Selv om vi skriver november måned, og de fleste er i full sving med juleforberedelser og juleproduksjon, så hender det at romantikken slår til. Jeg har laget et bryllupskort på bestilling, i litt seinhøstlige toner. Da har jeg såklart brukt mitt absolutte favorittstempel når det kommer til bryllup:
 På dette korte har jeg brukt jordfarger og et litt dempet motiv, da jeg synes det passer bedre til bryllip på denne årstiden. Jeg har valgt å bruke en kritthvit blonde mot dempede toner, for litt kontrast. Arkene er rufset og svertet, det er kakeservietten også. Litt hamp og hjerter i chipboard har jeg også lurt med.


Elin

1 kommentar:

  1. Nydelig bryllupskort . Så fint med hvitt blonde mot de jordfargene herlige pynta. Klem Synnøve

    SvarSlett