onsdag 28. oktober 2015

Babylykke - gode gamle minner.

Et lite ekstrabidrag fra meg til deg, for kaBOks i dag ;)
Jeg har laget en LO av en liten snelle som smelter en mors hjerte. Lenge siden nå, men akk som jeg kjenner igjen den "babylykke" følelsen:

Jeg scrapper med noen av mine favorittpapirer fra 7 Dots Studio, og har stanset ut "baby" og "lykke" i hvit mosegummi. Begge ordene er herlige kaBoks dies som du finner HER og HER. Utrolig morro mer mange flotte norske ord som kan kombineres og settes sammen til ulike uttrykk.

 Jeg har dekorert LOen enkelt, men små hvite paljetter og en kakeserviett. På bakgrunn har jeg lekt meg med embossing paste og stensil. Jeg har rufset alle kanter, men ikke svertet de. Selve bildet er ripet opp med en fil og har fått en sticker.

Takk for at du titter innom, og ta gjerne turen til kaBoks også. Masse inspirasjon og kanskje litt shopping i disse førjulstider? ;)

Elin.

1 kommentar:

  1. Hvilken flot side. Babylykke er en superdejlig følelse.

    SvarSlett