torsdag 17. september 2015

Baby- Livets beste gave: Sirkelutrfordring hos Scrappelyst.

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst, som er sirker.
Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER. Der finner du også en skisse til inspirasjon, om du ikke kommer deg helt i gang:


Mitt bidrag ble en gavepose til nyfødt! Jeg lot meg inspirere litt av skissen, men mest av fantasien ;)
Mine sirkelelementer er en kakeserviett, en peble over babystempelet og søste små dots: 

Her har jeg brukt papirer fra 7 dots studio, med motiv fra Lulu Designart. Jeg har brukt oppsettet til kortskisse #9 hos Scrappelyst, og dekorert med blomster fra Papirdesign og I Am Roses. Selve papirposen er ganske stor, og kan brettes ut slik at den kan romme en fin gave til den lille.

De rosa dotene er fra Papirdesign. Det er som nevnt rosene også, men jeg har valgt å duse de litt ned med gesso da jeg syntes de ble litt for skarpe mot mønsterarkene. 

Baby-toget har jeg klippet ut av et Kort & Godt klippeark, det har ligget her lenge å ventet på å bli brukt. Syntes det var så søtt at jeg måtte lure det med.

Takk for at du titter innom meg. Hopp videre til Scrappelyst via linken på toppen, og bli med på utfordringen da vel! Muligheten for en flott premie er absolutt til stede ;)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar