mandag 24. august 2015

22 Juli 2015...

I dag blogger jeg for kaBoks, og tenkte å vise dere at datostempler ikke bare kan brukes på LO eller PL. Jeg laget et bursdagskort til morfar da han fylte 88 i sommer, og da syntes jeg det var morro å stemple datoen på kortet:

Maskulint kort med bølgepapp som base. Studiolight motiv, og div resteark er blitt brukt her. Tekststrimlene er stazz stempler, og pynten er litt fra her og der. Legg merke til morfars bursdagsdato ;) "Datostempel I" heter stempelet jeg har brukt.

Innsiden har jeg holdt enkelt, samtidig som jeg har tatt igjen perler fra utsiden. De har jeg forresten funnet på nille! Teksten er så klart gode ord fra mitt til morfars hjerte.

Det er ikke så ofte jeg viser baksiden av kortene mine, men tenkte jeg måtte vise dere et av de flotte personlige stemplene til kaBoks. Dette er ett av fire stempler på platen "Håndlaget 03", som jeg har hatt lenge nå, de brukes flittig :)

Elin



1 kommentar: