mandag 2. mars 2015

Best i verden

 Noen ganger MÅ jeg bare lage et hjertekort til en hjertevenn ;) Denne tagen laget jeg til ei god veninne som trengte ei real oppmuntring, og sammen med en liten blomst og overraskelseslunsj på døra, så håper og tror jeg dagen ble litt lettere:


Basen er en prima tag, som jeg har dekket med mønsterark fra Studiolight. Blomstene er fra Nille, jeg har bare byttet ut senteret med lekre brands fra The Hobby House. Motivet har jeg lastet fra pintrest, og rammen bak er en MD dies.


Stempelene er fra Staz, og båndet er hjemmefarget Hugsnug. Har også forelsket meg i denne lekre hampen, tynn og anvendelig til det meste.

Elin.

3 kommentarer:

  1. Snille, gode Elin. En flott oppmuntring var det. Heldige meg som har ei så god venninne, og kan glede meg over å kikke på denne tagen som henger her ved pulten nå ;-)

    SvarSlett
  2. Så vakker Tag, flotte farger og pynt

    SvarSlett
  3. Den tag'n va heilt nydeleg og kjempefint gjort av deg :)

    SvarSlett