søndag 28. desember 2014

Topp 10 2014

Nok et år er på hell, og det er på tide med en liten oppsummering. Året har bydd på mange flotte scrappestunder, nye bekjentskaper, nytt DT, nytt treff, nye produkter og ikke minst utallige scrappede produkter. I år viser jeg min Topp 10 liste i sammarbeid med Srappelyst.

Vi kjører i gang en "Topp 10" utfordring og det du trenger å gjøre for å delta, er å opprette din egen Topp 10 liste og legge inn hos Scrappelyst. (Rettledning finner du i bloggen.)
Litt ekstra morro må vi ha det, nå som vi er i ferd med å gå inn i nytt  år. Derfor finner du en liten giveaway i hver og en av bloggene til DT medlemmene.  Alt du trenger å gjøre for å ha mulighet til å vinne disse, er å legge igjen en hilsen/kommentar i bloggen til den enkelte:

Hege
Elin
Kristine
Wenche
Ann Kristin
Linda
Kristin

Fristen er 15.januar kl 20.00.

Nok skriblerier, her kommer min
 TOPP 10 2014 

Nr 1: En A5 kalender i skikkelig dillete stil, blonder og stasj all the way.

Nr 2: Endelig har jeg fått lyst til å lage LO'er! Året har budt på mange, dette er en av de.

Nr 3: Dekorerte Melkehjerter. Denne synes jeg ble ekstra fin med Wychinanka sommerfugler.

Nr 4: Kreative gaver er noe jeg elsker. Et dekorert album.

Nr 5: Mitt første møte med Chalkboard teknikken! Morro var det, selv om det ikke har blitt flere (enda!)

Nr 6: Årets julekolleksjon fra Studiolight har bydd på mange herlige prosjekter, her en Toffifee.

Nr 7: Farsdagskort til pappa i år, SE hun leker med washitape! Enda et nytt produkt som er tatt i bruk i året som har gått. Morro å bli kjent med, og ikke minst få til å leke med noe nytt.

Nr 8: Et tag-kort i mine favorittduse toner. Elsker å lage disse tagsene, de blir det nok flere av.

Nr 8: Nok en utfordring av meg selv: LO, mørke farger, mye  skrift, og en skisse som skulle følges.

Nr 9: Dåpsgave til tantegullet, en bleiekake litt utenom de vanlige jeg lager.
Nr 10: Årets kreative julegave, dekorerte kakebokser. Morro å resirkulere, morro å gi bort.

Det var min Topp 10 MIX fra året som har gått.
Og her er min lille gave til kanskje akkurat deg?!?


Takk for at du titter innom.
Elin.

21 kommentarer:

  1. Du har virkelig en stil som fenger meg. Vanskelig å velge en favoritt. Men trur det må bli nr 1. Godt Nytt Scrappeår

    SvarSlett
  2. Masse flott du har laga i løpet av året. Liker godt dei små tekststripene du har på det ein del av prosjektene dine.

    SvarSlett
  3. En fantastisk flott liste ! Utrolig masse inspirasjon, tusen takk :D Gleder meg til å se mer i 2015 :D
    Godt Nytt År ! :D

    SvarSlett
  4. Så mye lekkert, farsdagskortet er min absolutte favoritt! Tusen takk for titten, gleder meg til å følge deg videre i 2015 :-) Godt nytt år Elin! Klem

    SvarSlett
  5. Så mye flott å bli inspirert av. :) Godt nyttår.

    SvarSlett
  6. Du har en veldi flott å finn stil. liker den esken med melkehjerte <3

    SvarSlett
  7. Nydelig Topp 10 liste, Elin :-)
    Jeg er så glad for å ha blitt kjent med deg og være på team Scrappelyst sammen med deg.
    Tusen takk for all inspirasjon i året som har godt.

    SvarSlett
  8. Nydelig, nydelig, nydelig! Denne lista di var gull fra start til slutt! Og veldig morro at du har begynt å lage LOer, de er knall-lekre! Gleder meg til nok et år med masse scrapping, skravling og kos, gleder meg til vi treffes igjen! :D

    SvarSlett
  9. Så utrolig mye fint du har laget det siste året, Elin. Om jeg skal trekke frem en favoritt så tror jeg det må bli farsdagskortet, det er griselekkert. Tusen takk for et godt samarbeid, mye moro og herlige stunder gjennom året som er gått, både scrappemessig og rent og pent venninnemessig. Gleder meg til 2015 :-)

    SvarSlett
  10. Så mye flott du har lagd, og så mange varierte prosjekter! Vanskelig å finne en favoritt her, men jeg synes den kalenderen var utrolig fin.

    SvarSlett
  11. Masse fint her, du har en herlig stil. :-)
    Likte melkehjertene med sommerfuglen på, den var fiiiiiin. ... :-)

    SvarSlett
  12. Masse flott!
    Likte så godt loèn "Little star" så utrolig lekker!
    Godt nytt år.
    klem, Maya

    SvarSlett
  13. Herlig liste med en masse inspiration til scrapping i 2015. Du er virkelig flink til at pynte dine projekter på en delikat og harmonisk måde. Og farsdagskortet....smeelt. Godt nytår!

    SvarSlett
  14. Her var det mye flott å hvile øyene på:)

    SvarSlett
  15. En lekker topp 10 liste Elin! Du har en lekker, delikat stil som jeg liker veldig godt! Spesielt melkehjertene med sommerfuglen på er nyydelig og en av mine favoritter! Takk for året som har vært, superkjekt å ha blitt kjent med deg! Gleder meg til mer moro i året som kommer!

    SvarSlett
  16. Oj, for en liste (og herlig med giveaway, når en selv ikke har klart å legge inn en topp 10 liste) <3 Jeg blir bare så imponert over hva som går ann! Moro med det så varierte du lager <3 Jeg prøver å plukke ut en favoritt, men det er ikke lett. Det er så forskjellig og så nydelig.....men denne gangen tror jeg at jeg faller på bleiekaka <3 rett og slett nydelig og det at den er litt annerledes enn alle de andre <3

    SvarSlett
  17. Kul att se tillbaka på året som gått, men det brukar vara svårt att välja ut top 10. Ännu svårare att välja ut en favorit bland favoriterna…men jag skulle nog säga asken med fjärilen, den har jag alltid beundrat. Ha det gott.

    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlett
  18. Du har så utrolig nydelig stil og det er herlig å se hvor mye fint du lager! Du er helt RÅ!

    Må si at jeg er stor fan av Star-LOen din. Den er rålekker i både stil, farger og tema!

    Takk for et fantastisk samarbeid i 2014, også ser jeg frem til alt det kreative og hyggelige 2015 vil bringe med seg!

    SvarSlett
  19. Stilen din er så fantastisk nydelig, Elin. Og det er så moro å se at det blir flere og flere layouter!
    Gleder meg til å se hva du finner på i 2015 :)

    SvarSlett
  20. Vilken skön samling med underbara alster från året som gått!

    SvarSlett