mandag 7. juli 2014

3 Kjappiser

Jeg regner med at de aller fleste, som meg, har liggende diverse rester etter lang tids scrapping. Jeg tipper de aller fleste, som meg, også har liggende halvfærdige prosjekter?

Jeg hadde i allefall noen påbegynte små posekort som bare ble liggende, men nå har de fått nytt liv:
Små enkle kort til en hver annledning, kjekt å ha på lur når det er bursdagstider.

Kort 1: Punchet med Martha Stewart Eyelet Lace på toppen. Brukt rester fra PionDesign, og stempeltrykk fra Kort og Godt. Blomstene er kjøpt via Live and Love crafts: Cherryblossoms og Hortensias. halvperler fra KaiserCrafts og poststempel fra Magnolia :)

Kort 2: Punchet med Martha Stewart Doily Hearts. Rester av PionDesign her også. 2 tones lillies fra LLC, kakeserviett og osteklut på plass. Usikker på hvor bilde er fra, mulig MajaDesign,

 Kort3: Punchet med Martha Stewart Eylet Lace også  her, PionDesign rester, 2 toned liljer og hugsnug bånd fra LLC, og på alle tre kort har jeg søte perlebrads fra HobbyHouse :)

Med det ønsker jeg dere en riktig goooood sommer!
Reiser på ferie til Nord Norge i morgen, og blir borte i ca 2 uker. PC blir med, men jeg lover ikke noe hyppig oppdatering for å si det slik ;) 

Elin.

1 kommentar: