mandag 8. juli 2013

Konfirmasjonskort til jente.

Nok et konfirmasjonskort jeg ikke har vist dere. Legg merke til den lekre "hjerte-vimpel-diesen" jeg har brukt her, den er fra La La Land og har nå flyttet inn  i min samling;)
Mønsterark fra Maja Design. Borden nederst på kortet er også fra Maja Design. Har brukt blonder og seambinding fra LLC og bildet er fra en collage jeg fant på Etsy.com. Toppen er punchet med MS punch og alle kanter er som alltid rufset litt og svertet.
Synes disse Rhinestone blondene er så fine jeg, de pynter så flott opp.
Den overnevnte diesen som nå har blitt min favoritt! Er den ikke herlig? har brukt en hvit pen for å markere "stingene" litt, og punchet ut to som ligger over hverandre for en opphøyet effekt.
Har ikke brukt blomster på kortet mitt, da jenta som skulle ha dette ikke likte "slikt dill".
ER DET MULIG?!? Å ikke like blomster og blonder burde vært ulovlig haha :D

Her er det sommer, sol og to fulle arbeidsuker til sommerferie :)
Ha ei strålende uke folkens !

- Elin

2 kommentarer:

  1. How beautiful - so subtle and elegant.
    Alison x

    SvarSlett
  2. Jasa...du kunde inte heller lata bli den, LOL! Den ar jattefin, har kopt en liknande for Cameo:n, men har inte hunnit anvanda den annu. Sa vackert kort. Sandy xx

    SvarSlett