torsdag 6. juni 2013

Mammas vakre sommer jente.

Denne uken feirer vi sommeren hos LLC.
Og i dag feirer jeg at min vakre lille babyjente fyller år <3

Kan ikke tro at mammas gull blir 2 år i dag, hvor ble tiden av liksom???!!
Så mens jeg tørket øyekroken og småsurket over at babyen min ikke er noe baby lengre, laget jeg en Layout med et bilde tatt av henne da hun var ca 1 mnd gammel.
Den første LO'en i minstemors album:
Her er sommer jenta mi med masse nydelige lilla sommer blomster og farger.
Og jeg må nesten advare dere, dette blir et meget bilde-tungt innlegg!
Jeg har behov for å vise dere alle de fantastiske godbitene jeg har brukt; nesten alt er å finne i Sandra's flotte butikk HER.
Må såklart vise dere et nærbilde av babyen min, og om dere ikke har gjettet det allerede, så heter hun Maja. Jeg er så heldig å ha en fantastisk "svigermor" som tar masse flotte bilder av småjentene mine, så i grunn burde jeg scrappe mye mer LO'er i framtiden:)
Se på disse lekre blomstene og bærene, er de ikke flotte? Er spesielt glad i poppiene og metallrosene. Metallrosene var også geniale å bruke frantage på!
Jeg måtte ha med min nyanskaffede filmstirpe her, for at ikke LO'en skulle bli for sukkersøt.
Jeg liker å legge til litt "harde" elementer når jeg scrapper, bare for å bryte litt.
Denne er jeg faktisk ganske stolt av: Jeg har laget et fuglerede! Jeg har brukt Jute Fabric som base og Jute Twine, lim og halvperler inni. Søt eller hur? Takk for tipset Gabrielle.
Sommerfulen er fra Maja Designs siste kolleksjon: Vintage Spring Basic. Basen på LO'en og det puchede panelet i bakgrunn er fra samme kolleksjon. Jeg har også brukt noen chipboards fra DA som såklart har fått et hint av frantage ;)
 Teksten er egenprintet. Panelet bak er punchet med MS Eylet lace punsh around the page.
Å her ser dere min "Grand Flower Composition"  :D Haha!!
Jeg måtte faktisk bremse meg litt, da jeg fant ut at nesten all den lekre pynten jeg har fra LLC kunne brukes her :)

Jeg regner med dere har fått nok bilder nå, men jeg håper dere overlever ett til?
Her er min lille engel på 17 mai i år. I dag er hun 2 år!

Gratulerer med dagen lille venn <3


- Elin

4 kommentarer:

  1. Such a beautiful page Elin!! And your nest came out perfect! so cute with the purple 'eggs'! Love your work hon! xo

    SvarSlett
  2. OMGOSH!!! Such a beautiful page Elin ... Your work is absolutely stunning :-)

    SvarSlett
  3. OMGOSH!!! Such a beautiful page Elin ... Your work is absolutely stunning :-)

    SvarSlett
  4. Helt fantastisk LO, det kan man titta ppa manga ganger och anda upptacka nagot nytt varje gang. Underbart foto av din lilla tjej och din grand flower composition ar verkligen GRAND. Ser att du har haft finbesok har ocksa fran Gabrielle...inte illa att fa positiv respons fran henne, det sager en hel del... Kram, Sandy

    SvarSlett