torsdag 4. april 2013

Bursdagskort til en solstråle

Ukens tema hos LLC er å lage et kort til et barn, og da passet det utmerket å lage et kort
til min skjønne lille tantejente som fyller 8 år snart.
Hun er en god blanding av supersøt og småtøff, så slik måtte kortet bli også;
Det er ikke ofte dere ser kort med fargede motiv her i gården, men nå klarte jeg ikke å motstå.
Dette motivet fra Kenny K var perfekt for uttrykket jeg ønsket, så da ble det tørket støv av promarkene gitt...

 Skal ikke skryte alt for mye, da jeg enda er i øvefasen hva farging anngår.
MEN det er jo morro da, og det er vel det som teller?
Også stjernene da! Siden stjerner er det store for tiden, måtte jeg jo kjøpe meg noen nye dies forleden jeg også. Typisk da at min kjære Big Shot takket for seg samme dag, før jeg fikk testet diesene!
Så disse er virkelig HANDMADE ;)

Har fått masse hyggelige kommentarer på LLC bloggen med spørsmål om hvordan jeg lager mine posekort, så om du er nysgjerring finner du en "Mini-tutorial" hos LLC i dag :)

- Elin

2 kommentarer:

  1. Ha! Jag tyckte minsann ni alla gjorde det latt for er...kort till sma flickor, det ar inte sa svart, de gillar ju samma saker som vi, sjalv sa tog jag utmaningen pa fullaste allvar med ett kort till min gudson, LOL. Jatteharligt tuff men samtidigt sott kort, kul att se dig farglaga da och da! ~Kram~

    SvarSlett