søndag 25. november 2012

Årets julemesse.

God kveld snille søte damer (og menn?) i bloggland.

Jeg har fått forespørsel fra flere om jeg kan legge ut litt bilder fra julemessen jeg deltok på 17 November. Det er klart jeg kan! Julemessen var på Synnfjellporten her i Nord-Torpa, et fantastisk flott nybygg oppi fjellet vår. Det var ei messe med høy stemning, mye folk, god mat, god julestemning... alt dette tross elendig vær og såpeføre ute. 

Her kommer bilderas og stemningsrapport:

Her er bordet vårt på messa: Proppet til randen av godsaker ;o)

 Her ser dere min side av bordet. Det var litt trang om plassen, så jeg delte bord med min flotte veninne Wenche Jensen. Vell værdt å ta en titt i bloggen hennes også!

 Bli og fornøyd, første messe for Wenche var det men antagelig ikke siste?

 Andre enden av bordet, masse flott å se på her også! Vi konkluderte med at vi hadde MYE sjokolade på bordet vårt :D

Og til slutt en liten teeske som ble til siste kveld før messen. Den ble med hjem igjen og blir nok boende på kjøkkenbenken min den ;o)

Alt i alt en meget koslig og vellykket messe med bra salg.

- Elin

3 kommentarer:

  1. Beautiful! Love it!
    greetings from Holland!
    with love,
    Ineke

    SvarSlett
  2. Vi koste oss stort der, Elin :-) Takk for ei flott helg.

    SvarSlett
  3. Ser mysigt ut! Grattis till lyckad forsaljning!!!

    SvarSlett