torsdag 2. august 2012

Forelsket i Maja!

Hei hei heeeei!
Torsdag igjen og torsdag er min post dag på DT bloggen min hos Live & Love Crafs.
Jeg må innrømme å være helt totalt forelsket i Maja Design denne sommeren, de har en fantastis koleksjon ute nå: Vintage Summer Basics heter den.
 På dette kortet har jeg brukt arket som heter 1936. Jeg elsker at disse arkene minner meg om gammeldagse tapeter hehe! Jeg har brukt en papirpose som base for kortet, og lekt meg litt med min nye MS puncher. Pyntet med kakeserviett fra Panduro og roser fra WOC. Sløyfen er laget med organza bånd i en cream farge, jeg har også brukt en naturfarget jute twine.
Charmen heter parying angel og er fra Live & Love Crafts. 
Hjerteklem er fra Kort og Godt, og det nydelige vintagebildet er Digital Made By Janet.
Tagen på innsidn er kraft kartong stemplet med et blomstrende stempel fra stempelglede og har fått en liten bling fra Memories.
Ønsker dere alle en super sommer, og håper å se mange kreative prosjekter på denne måndens utfordring hos L&L!
Hiv deg med HER og gi deg selv en sjanse til å vinne:
 

for å shoppe herlige vintage materealer for!!!!
Her er skissen, laget av Elizabeth, som vi vil du skal lage noe etter. 
Så vær kreativ, vær oppfinnsom, vær litt gal og lag noe spennende!

Lykke til!

- Elin

2 kommentarer:

  1. Ja jeg kunne også nemt forelske mig i det Maja papir. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Om du ar foralskad i Maja Design, sa ar jag foralskad i detta kort och i din stil. Allt du gor ser sa enkelt, elegant och romantiskt ut!


    Kram,
    Sandy

    SvarSlett