onsdag 6. juni 2012

Bryllupskort med knapper.

Fikk bestilling på nok et bryllupskort, og tenkte jeg måtte prøve noe nytt:
Knapper!
Ser så utrolig mange flotte ting hvor folk bruker knapper, så nå øver jeg også :)
Kortet ble slik, posekort naturlig vis:


Deilige restepapir fra Maja Design er brukt her. Bildet er hentet fra free monlight bloggen.
Har brukt hvit papirpose som er punchet med MS dolly lace og sværtet i kantene.
Teksten er  fra Kort og Godt.
Blonder fra Wenche, blomster og charm jeg vant i en candy, knapper fra knappeskrinet ;)





- Elin


4 kommentarer:

  1. Nydelig bryllupskort.
    Så fint med knappene,det er så fint syns jeg.
    Selv digger jeg knapper.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Takk Kjersti :) Synes også knapper ser så digg ut på arket, men får liksom ikke helt til å bruke dem selv... Andre er så mye flinkere!

    SvarSlett
  3. Hei! Så nydelig kort :) Jeg har gitt deg en Liebster Award på bloggen min for jeg digger det du lager og stilen over alle kreasjonene dine.

    Klem Junhild

    SvarSlett
  4. Tuusen takk Junhild, det var en veldig hyggelig gest av deg :)

    SvarSlett