tirsdag 6. desember 2011

Bok-eske.

Hei hå. I disse juletider er det stadig nye kreasjoner som dukker opp i dette huset, men er så redd for å røpe hva pakkene under treet kommer til å inneholde! Så jeg gleder meg stort til å dele litt av dette når vi kommer til nyåret. I dag tenkte jeg å vise dere denne Bok-Eska jeg laget til min kjære mamma på morsdagen i år. Dette var mitt første bokprosjekt og som vist i et tidligere innlegg, blei det ei til like etterpå. Dette var gøy :)
Boken er laget etter en tutorial jeg fant hos wenches papirverden. Dekorarket er fra Karen Marie Klipp, bokstavene er fra sizzix alfabetet Skittle Dee Do og borden er stanset ut fra Tim Holz On The Edge Die: Scrollwork. 

Har brukt magneter på innsiden av snøkrystallen, som lukke mekanisme. Er ikke sikker på om jeg syntes det funket helt. Noen andre som har erfaring med dette og kan komme med tips og råd?



 

Stempel fra Kreativ Hobby, ellers litt diverse blomster og bling.


- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar